Re: komp milczy:(

Autor: Pietrek <peter9000_at_mysc.de>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 20:29:45 MET

Dnia Sun, 27 Feb 2005 19:48:20 +0100, McRella rev 2.0 napisał(a):

> Ten kod "FF" raczej nie ma z milczeniem nic wspólnego, tutaj opis =>
> http://www.techspot.com/vb/archive/index/t-8056.html
Wiesz, ja nie rozumiem angielskiego w takim stopniu, aby to przeczytac.
Wiem natomiast ze FF na tej płycie oznacza ze chyba wszystko OK z prockiem
i wogole z płytą. Więc dlaczego nie chodzi?
Tym bardziej że pisze ten tekst z drugiego kompa co ma dokładnie taką sama
płyte i tez jest FF. A komp śmiga aż milo.

Pozdrawiam
Piotr
2005-02-27 20:26:40