siec 10 kompow i spalone wejscia

Autor: Stryq <SmoQ_at_wawelski.pl>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 17:04:38 MET

Witam!
Mam siec 10 komputerow, wykorzystuje w niej 4 switche, do jednego z nich
podpiety jest router co by internet dzialal:) wszystko ladnie dziala, do
momentu az przyjdzie jeden glupi dzien (mniej wiecej raz na 2 miesiace) i
spali z 3 karty sieciowe i kilka wejsc w switchach. co moze byc przyczyna
takich awarii? switche sa rozne: jeden d-link, dwa lg, i jeden noname. czy
przyczyna moga byc zle zacisniete koncowki (ale jednak przez jakis czas
zawsze dziala)? nie mam juz sily (i przede wszystkim piniedzy) zeby qpowac
nowy sprzet co chwila. poradzcie, co moze byc przyczyna takiego stanu
rzeczy? z gory wielkie dzieki!!!

--
Stryq