Re: Anty-Overclocking

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 13:53:35 MET

Marqvs wrote:
> Niestety Epox 8RDA+ jest to tak GLUPIA plyta a konkretnie jej BIOS ze
> rozkladma rece . Otóz przy probie obnizania mnoznika i//lub szyny wartosc
> procka z nominalnej 1750 MHz obniza sie do 1050 MHZ bez wzgledu na to o ile
> obnize mnoznik i szyne.

Dziwne rzeczy sie u Ciebie dzieja. Jestes pewien, ze Twoj procesor ma
odblokowany mnoznik? Bo jesli nie, to mozesz zapomniec o ruszaniu nim.
Poza tym sprobuj ustawic szyne na 133MHz i zobacz, co sie bedzie dzialo.
Sam mam 8RDA+ i nigdy nie sprawiala mi problemow z ustawianiem szyny,
czy _odblokowanego_ mnoznika.

--