Re: PENTAGRAM Freezone QVC-100 Cu vs Gigabyte 3D Cooler CPU PCU21-FD

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 13:51:01 MET

Dnia Sun, 27 Feb 2005 10:16:55 +0100, fal napisał(a):

> Pytanie jak w temacie który wentylator jest lepszy/bardziej cichy, Pentagram
> Freezeone QVC-100 czy Gigabyte 3D Cooler CPU PCU21-FD (aluminiowy) Gigabyte
> już mam i zastanawiam sie nad jego wymiana na Pentagrama ponieważ wydaje mi
> sie że na najniższych obrotach nie jest aż tak cichy jak go reklamowali. Jak
> się to ma do pentagrama? warto zmieniać będzie on cichszy? Poradźcie coś.
Ponieważ nie miałem do czynienia z tym coolerem gigabye, więc nie wiem
jak sprawa głośności się w nim przedstawia. Jeżeli chodzi o QVC-100
Cu, to na najniższych obrotach jest on cichutki i zagłusza go cichy
zasilacz Chieftec 360-202DF. Jeżeli chodzi o wydajność, to jest ona
niewiele gorsza od produktów zalmana (miedź i przemyślana konstrukcja
robią swoje). Jak dla mnie ten pentagram to kawał dobrego (i bardzo
cichego) sprzętu. A64 3000+ ma w stresie max. 34 stopnie. Z tego co
mogłem się zorientować patrząc na parametry głośności podawane przez
producentów, to pentagram powinien być zdecydowanie cichszy. Tego
Pentagrama zdecydowanie mogę polecić dla tych, którzy chcą mieć cichy
komputer lub bawią się w mocne żyłowanie procesora.

> Pozdrawiam
> m40
pozdr.