buczy w lewym kalale

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 13:30:21 MET

witam
płyta gigabyte athlon 2,4 dzwiek na pokłądze, karta tv, sieciówka 3com,
sataraid,Radeon 9200
Problem:
buczy lub popierduje jak odtwarzam filmy, TYLKO w lewym kanale.Kodeki
zmieniałem, ale przy mpg(kodeki z windy) tez charczy. jak w tle chodzi cos
innego co mocno obciaża procka, buczy mocniej. przy odtwarzaniu mp3,
praktycznie nic nie słychac, ale jak wiem czego mam nasłuchiwac, to też
buczy. jak mocno pogłosnie to słychac równiez jakies dzwieki podczas ruchu
kursora myszki, i otwierania /zamykania okien.
co to za choroba? jak ja wyleczyc?

a teraz najciekawszy przypadek. resetuje, wchodze do biosu zmieniam 133->100
tak zeby komp z 2400 zszedł na 1800...i choroba mija jak ręką odjął.
Co wy nato?

Pozdrawiam
ToMasz

XP home legalny
Właściwości płyty głównej
ID płyty głównej 08/02/2004-nVidia-nForce-6A61BG0FC-00
Nazwa płyty głównej Gigabyte GA-7N400

Właściwości urządzenia DirectMusic
Opis urządzenia Realtek AC97 Audio