Re: Problem z wydajnoscia SCSI

Autor: < tomek > <nie_at_chce.spamu>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 08:56:12 MET

Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl> wrote:

 [...]
> Nie napisałeś czy kontroler posiada terminację. Jeśli tak to włącz
> ją i wepnij wszystko w kolejności: zaterminowany kontroler, (dysk,
> dysk,)* zaterminowany dysk (zrób to zworkami). Terminator na
> taśmie jest Ci wtedy niepotrzebny.
> Jeśli kontroler nie posiada terminacji kolejność na taśmie powinna
> wyglądać: terminator, (kontroler, dysk, dysk,)* zaterminowany
> dysk. ID nie powinny mieć znaczenia (to tylko logiczna
> organizacja), choć dla wygody lepiej je ustawić kolejno.
> *Urządzenia w nawiasie możesz zmienić miejscami.

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Okazję do sprawdzenia tego będę
miał dopiero w poniedziałek.
Prawdę mówiąc to nie wiem jak sprawdzić czy kontorler posiada
terminację. Natomiast sposób terminacji dysków (zworkami)
powinien być opisany na samych dyskach?
W poniedziałek posprawdzam i prawdopodobnie jeszcze się odezwę.

--
 Pozdr.