Re: naprawde bardzo cichy dysk

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 01:39:12 MET

edwardek wrote:

> tego nie bralem w ogole pod uwage. ale zaznaczam ze przede wszystkim
> ineresuje mnie zeby przy niewykonywaniu operacji IO byl cichy.

I na Twoim miejscu wlasnie w Hitachi bym celowal. Albo w
organoleptycznie sprawdzone modele Maxtora - z tymi dyskami to jest
ciekawa sprawa, ze jeden model potrafi byc mega cichy, a inny wydawac
ten metaliczny swist o ktorym pisales. Jedno co, na pewno nie
powierzylbym waznych danych na Samsunga...

--