Re: gwarancja hp

Autor: pomidoor <pomidoor_at_poczta.fm>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 00:53:43 MET
Message-ID: <1109461995.251128@elf.wat.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

LuKaS wrote:
> Mam laptopa hp i nastepujacy problem. Zegar systemowy nie dziala tak jak
> powinien... jesli wylacze komputer o 22.10 to jak go rano wlacze to jest
> 22.10 to samo sie dzieje po wlaczeniu ygaszacza... domyslam sie ze moze nie
> dzialac bateria... gdzie moge go reklamowac w poblizu gdanska jesli zaostal
> kupiony w usa?
>
>

Witaj!
Jesli chodzi o laptopa HP kupionego w Usa to mozesz miec niemały problem z
gwarancja w całej europie. Wszystko zalezy od modelu i czy jest
eksportowany na stary kontynent :)
Wiem to stad iz moj kolega kupil sobie laptoka HP w stanach ( jakis AMD
64bitowy ) i po 4 miechach cos sie z plyta powalilo. W serwisach w
Polsce odmowili mu gwarancji tlumaczac sie wlasnie tym ze nie ma tych
modeli w europie ( mimo ze gwarancja jest ogolnoswiatowa :) )
Zycze ci oby to nie byl problem sprzetowy bo mozesz sie spotkac z taka
sytuacja jak moj kumpel.

Pozdrawiam.
Received on Sun Feb 27 00:55:22 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 27 Feb 2005 - 01:51:26 MET