Re: wyciszyc zasilacz...

Autor: <D_at_niel>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 23:51:21 MET

Dnia 26-lut-05 23:07:16, kamtzu napisawszy:
> ...Sprawe zalatwiloby zdjecie scianek zasilacza ale wtedy radiatory pewnie
> bylyby slabo chlodzone... ale moznaby odgiac/wyciac tylna scianke
> (przeciwlegla do tej z wiatrakiem)
Ja mam dokładnie tak zrobione: ścianki boczne zasilacza zdjęte,
ścianka tylna odgięta, wiatrak troszkę zwolniony (można wręcz zasilić
go z 5 V) i umieszczony tak że dmucha na radiatory od środka do
zewnątrz. Płytka zasilacza jest umieszczona tak że radiatory sterczą
do góry, nad nimi jest już sufit obudowy który czasami trochę się
grzeje ale bez przesady i nie zawsze. Pracuje to w ten sposób już
chyba z 1.5 roku jak nie dłużej, z odległości 2 m mało co słychać i
tylko gdy jest w otoczeniu cisza idealna.

--
 Pozdrawiam - D@niel