Re: Dysk Toshiba 2,5

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 23:05:12 MET

bartee <bkubica@web-kernel.net> napisał(a):

> niestety Travelstar to pomyłka. Padaja jak muchy, czego dowodem sa opinie
> klientow i ich prosby "wszystko, tylko nie travelstar". Mowcie to chcecie.
> Wiem co pisze.

Swoja opinie opieram na wlasnych doswiadczeniach. Od dwoch lat w pracy 4
osoby uzywaja Thinkpady z Travelstarami w srodku, 5 osob uzywa te dyski w
obudowie USB2. Zadnych problemow, a dyski przenosne traktowane sa znacznie
brutalniej niz te w laptopach, mi tez sie zdazylo wpuscic go z reki. Wiec
dobrze wiedziec co sie pisze.
Pozdrowienia.