Re: Panel LCD i sygnal analogwy

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|tpi.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 19:56:08 MET

looser0 napisał(a):
> Witam,
>
> Stalem sie posiadaczem monitorka LCD Philips 170SFG, nie powiem ze szczesliwym:)
> Podlaczylem go do mojej archaicznej Rivy TNT2 i jestem powiem szczerze zalamany.
> Jakosc obrazu jest poprostu fatalna. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale
> pojawiaja mi sie jakies dziwne przebicia na obrazie. Tak jakby kazda literka
> miala cień czy coś takiego. Nie musze pisac dalej, ze jest to naprawde
> wkurzajace przy pracy. Stad pytanie do grupowiczow, czy mozna jakos ten efekt
> wyeliminowac lub znacznie zredukowac? Trzydniowe zabawy dobrodziestwami OSD ani
> [...]
najpiew lec do qmpla i sprawdz na innym monitorze. Monitor powinien miec
dobry
obraz bez zadnych sterownikow. Potrzebne sa one glownie po to zeby software
(windows albo DX) nie zapodal jakiegos dziwnego odswierzania.
Ja bym obstawial jednak syfiata karte. Szczegolnie jesli jest to jakis
noname albo syf-tech...
czasem mozna zmostkowac filtry na wyjsciu karty ale to juz wyzsza szkola
jazdy i nie polecam tego nikomu kto sie nie zna na elektronice...

--
Lukasz Sczygiel