Re: Celeron czy Sempron co wybrac?

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 19:00:55 MET

RP wrote:

> Ja polecam Semprona. Mimo ze FSB to 333 to da sie spokojnie podkrecic do FSB
> 400. Plyte polecam EPOX 8RDA3I na nforce2 ultra 400 - 3lata gwarancji.
> Oczywiscie procesor tez w wersji BOX - 3 lata gwarancji.

Pytanie tylko czy jest sens "wyrzucać" dodatkową mamonę na śmieciowaty
box'owy cooler który i tak powinno się wymienic od razu na coś cichszego
(chocby nawet Arctica za ~40 PLN). Tym bardziej że CPU do awaryjnych
elementów raczej nie należy, a jak sobie np. rdzeń ukruszysz
(zdecydowanie bardzie realne od np. "samospalenia" procka) to i tak ci
tego nie uwzględnia na gwarancji..

Pozdrawiam