Re: skladam kompa..kilka pytan...

Autor: Wonder <wonder34nospam_at_poczta.fm>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 16:41:48 MET

> Nie zgodzę się z tym w żadnym wypadku
> Jak najbardziej Logitech - może już być za 42,80 zł np

Powiem Ci że na początku miałem mysz optyczną Microsoft IntelliMouse
Explorer. Pierwsza mysz optyczna na polskim rynku. Potem wymieniłem ją na
optycznego Logitecha, jakoś nie bardzo mi pasował. Zamieniłem go na Geniusa,
a tego na A4Techa WOP-35. Tego ostatniego mam już ze dwa lata, i gdy kupię
nową mysz, to będzie to A4Tech.

Wonder