Re: Laptop Sony Vaio?

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 16:36:27 MET

Użytkownik ":: Solana ::" <solanasun@hotmail.NO-SPAM.com> napisał w
wiadomości news:cvq2b6$j9q$1@news.onet.pl...
> Dzien Dobry!
> Krotkie pytanko: co sadzicie o laptopach Sony Vaio? Psuja sie?

Ten sprzet ciagle nie jest sprzedawany przez sony poland wiec
z ewentualnym serwisem beda problemy (serwis sony umywa rece ),
pozostaja niezalezne firmy , a z tymi moze byc roznie
  - znajomy mial kiedys vaio , kiedy mu sie zepsul wyslal do naprawy
 do Karen - tam zdiagnozowali uszkodzona plyte glowna
i wycenili koszt naprawy na jakies 3/4 wartosci sprzetu , poniewaz sie nie
zgodzil
to skasowali go 250zl za ekspertyze i odeslali calosc rozebrana na
poszczegolne czesci
w wielkim pudle :( Trafil do mnie i jakos udalo mi sie przywrocic go do
zycia , tym niemniej
sugerowalbym kupno czegos co ma serwis autoryzowany w Polsce zwlaszcza ze o
sony nie mozna powiedziec ze produkuje sprzet bezawaryjny.

pzdr