[Laptop] problem z bateria

Autor: Pawel Grzeda <grzedzik_at_kamieniarstwo.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 13:35:32 MET

Witam.

Kupilem uzywanego laptopa Fujitsu-Siemens L6820. Problem polega na tym, ze
w ogole nie moge korzystac z baterii. Po wyciagnieciu kabla zasilajacego
komputer sie wylacza. Nie rowniez mozliwosci uruchomienia komputera bez
podlaczonego zasilania. W "mierniku energii" system widzi baterie, jednak
jest ona naladowana do wygorowanego poziomu 0% i przekreslona na czerwono.

Osoba, od ktorej kupilem twierdzi, ze wie jak rozwiazac ten problem, jednak
bedzie u mnie dopiero za tydzien. Moze ktos mi pomoze wczesniej ?

pozdr
PG