Re: Bluetooth, zrobiłem testy

Autor: Piotr S. <piechu1_at_GIN_SPAMERZE.wp.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 12:58:22 MET

Użytkownik "ToMasz" <witu@polbox.KOM> napisał w wiadomości
news:cvo7rk$2kn$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>

> Siec da sie postawic na bluetootach, ale transfer, jak po kablu
> serialowym..... masakra.
> używac słuchawki nagłownej z kompem, da sie , byle nie łaźic za daleko, i
> 100m napisane na pudełku - nic nie daje.
> No i standard w standardzie-NOKIA. nie ma 100% pewnosci czy cos z Nokią
> zadziała.INEXQ z 6310 - OK 6230- niema szans

Ciekawe co piszesz. Mam w domu Nokie 6230, 6310i, Motorole V500, sluchawke
na BT i BT adapter na USB do PC. Wszystko dziala ze wszystkim (nie
probowalem PC i sluchawka). Bez problemu kopiuje mp3 z PC na 6230 - zalaczam
kopiowanie i ide na dół do kuchni robic sobie kanapki z kom. w kieszeni i
dziala swietnie. BT uzywam praktycznie bez przerwy - caly czas jest wlaczony
w komorce. Jakos transfer mi nie przeszkadza - no chyba ze dokupie karte MMC
do noki powiedzmy 1GB to nie zapelnie jej tak szybko jak przez czytnik na
USB, ale to zrozumiale. Jeszcze nie mialem problemu z laczeniem sie z
czymkolwiek na BT.

Piotr