386 + CF ?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 00:33:00 MET

Tak - tak, oczy Was nie myla :-)

Chcialbym podlaczyc Compact Flasha do 386'ki (via adapter CF --> IDE) z
wbudowanym w plyte kontolerem IDE.

Oczywiscie nie mam co liczyc na autodetect, ale majac
http://www.epsilon.com.pl/support/cf_cfg.htm i inny komputer ktorym
odczytam C/H/S nie bedzie chyba problemu zeby to odpalic?

Jaki najwiekszy dysk moglby obslugiwac komputery 386?

Aha, w kewstii formalnej, prosze mnie nie odwolywac od tego pomyslu -
swietnie ten komputer dziala jako router, wszystko cacy, jeno ten dysk bym
wywali, bo czasem lubie sie wlaczyc i logi sobie np. zapisac, a jednak
flop to ciut za malo.

Ew. polecicie jakies sprawdzone adaptery? Widzialem fajny ale on kosztuje
70pln...

Pozdrawiam i TIA

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055