Re: 9700 czy 9800?

Autor: KoRnik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 22:15:35 MET

> Moze na konkretniejszych przykladach: na allegro sa te medion/ niby msi
> R9800pro za 500 zl Lub Radeon9700pro (+radiatorki zalmana) za 427,
> podejrzewam, ze moglbym nieco utargowac.
> I pytanie, czy warto pchac sie w bylo niebylo stara karte, czy jak juz
> kupowac, to R9800, czy sa jakies konkretne za lub przeciw? Czy powiedzmy
> w far cry jest zauwazalna roznica, czy niezbyt

raczej niezbyt, obie powinny sobie dawac dosc dobrze rade, ale moge sie mylic,
moj radek 9600xt nawet jakos se dycha to te tym bardziej :)

> Wiec, od reki sa te mediony, tyle, ze nie wiem co to za badziew :) A tak
> prubuje wyszukac okazje na cos bardziej firmowego :)

no wlasnie nie wiem co to za karty, tzn te za 500 to sa karty robione przez MSI,
wiec jakos powinny dzialac, a te bardziej markowe to ich cena przewaznie z teg
co wdze jest jakos kolo 600-700zl ( na allegro )