Jakie sluchawki...?

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 22:14:02 MET

Witam mam zamiar kupic sobie jakies sluchawki do komputera i prosilbym Was o
pomoc w wyborze...glownie to mam zamiar sluchac dzwiekow z gier, czasem
troche muzyki (drum'n'bass wiec dobry basik nie zaszkodzi) i pogadac przez
"skype" mikrofon juz posiadam wiec wcale go nie musi byc w zestawie...zalezy
mi zeby sluchawki dobrze lezaly na glowie i nie byly uciazliwe po ich
dluzszym ozytkowaniu...nie wiem jak sie to specjalistycznie nazywa ale chce
miec z takimi duzymi nausznikam (ze uszy sa wewnatrz takiej jakby skurkowej,
szerokiej powloczki na sluchawki). Nie wiem czy dobrze wszytko opisalem ale
moze znajdzie sie ktos kto mnie rozumie...co do pieniedzy to moge na to
przeznaczyc okolo 50-60 zloty jezeli to malo to prosze napisac jestem
sklonny cos dorzucic. Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam :)