Re: Celeron czy Sempron co wybrac?

Autor: szymon <ssteczek_at_os.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 18:35:44 MET

wedlug mnie to wybral bym sobie Athlona XP i jakas plyt Abita i podkrecil
procka z tego co sie orjentuje to mozesz kupic procesor powiedzmy 2 GHZ a z
dobrym chlodzeniem wykrecisz go do 2.5GHZ przy stabilnej pracy,a jesli nawet
nie chcesz podkrecac to nadal ci polecam Athlona XP troszke drozszy od
Semprona lae znacznie lepszy.
pozdrawiam