Re: Chipset KT333 i pamięć DDR400 -- pójdzie?

Autor: Marcin Hoppe <marcin.hoppe_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 16:06:57 MET

PesTYcyD napisał(a):
> Ja sadze, ze wszystko jest mozliwe. Chociaz w wypadku uszkodzonej
> pamieci to czesciej nastepuje zawieszenie systemu, albo bluescreen a nie
> reset. Obstawial bym:
>
> - zasilacz
> -za goracy procesor
> -ewentualnie zwalona pamiec
>
> w tej kolejnosci.

W przypadku tej poprzedniej, ewidentnie uszkodzonej kości też się
resetował, tyle że od razu :). Poza tym, wtedy udało mi się go złapać na
niebieskim ekranie z błędem stronicowania, sprawa jednoznacznie
wskazywała więc na pamięć.

Wyjmę jeszcze tę kość, zrobię drugi test pamięci i poobserwuję. Jeśli
komputer będzie się zachowywał poprawnie, to wina będzie kostki. A póki
co -- szukam przyczyny niestabilności komputera :).

--
E-mail: marcin.hoppe (at) gazeta.pl
GG: 2222891