Re: Monitory TFT a szybka akcja - gry FPP i filmy

Autor: Ty-grysek <Taurus-ui_at_N.O.S.P.A.M.wp.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 15:23:19 MET

Użytkownik "Pawel G." <dopesson@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cvnbpn$4ek$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Mam pytanie zasadnicze: Czy na obecnie produkowanych monitorach TFT da
> sie oglądać filmy (występuje szybka akcja) i grać w gry FPP czy też jest
> opuźnienie, które negatywnie wpływa na obraz. Bo zastanawiam się czy nie
> kupić TFT, a dużo gram w gry akcji FPP (Counter Strike itd.) czy jeszcze
> daleko jakością obrazu i szybkością reakcji do monitorów CRT ???
> Chciałbym żeby się ktoś wypowiedział, kto gra w FPPy itd.
> Pozdraiwam;

Mam Samsunga 172T (czyli jeden z wolniejszych), grałem ostatnio m.in. w HL2
i Doom3. Smużenie owszem - widać, ale można się przyzwyczaić. Po tygodniu na
smużenie nie zwracałem już uwagi. Jedyne, co mnie denerwuje do dziś, to
cienkie czarne linie przesuwające się po jasnym tle - znikają (np. metalowa
siatka ogrodzenia w HL2).

Przy okazji rada - nie wierz w milisekundy podawane przez producentów.
Najlepiej sparwdzać monitory organoleptycznie :-)

Pozdrawiam
Tygrysek

--
Asus A7N8X Deluxe | Barton 3200+ | 1GB DDR400 Dual Ch. | Caviar 80GB JB |
2x Seagate SATA 120GB RAID-0 | Toshiba DVD | DVD-RW Liteon SOHW812S |