Re: Zestaw komputerowy

Autor: Bartas <b.mich_at_op.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 14:51:08 MET

Użytkownik "petros" <petros@usun-to.irc.pl> napisał w wiadomości
news:cvkpda$6pg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam.
>
> Mam zamiar kupić nowy komputer, jednak ze względu na to że mało znam się
> na sprzęcie komputerowym proszę Was o porady w zakupie. Komputer będzie
> używany do Internetu, oglądania filmów, słuchania muzyki, grania w gry.
>
> Koszt nie może być większy niż 2300 zł. Części które już mam:
> monitor, mysz, klawiatura, głośniki, CD-RW.
>
> Moje propozycje:
>
> Obudowa: Modecom Fine I srebrna - 350W
>
> Płyta główna: Gigabyte GA-K8NF-9 nVidia nForce4 4x

Tż nie dawno nabyłem i jestem bardzo zadowolony. Polecam

> Procesor: AMD Athlon 64 3000+ BOX (Socket 939)

jw.

> Karta graficzna: GeForce 6600 Gigabyte GV-NX66128D 128MB (128-bit)

wydaje sie ok.
> Pamięć RAM: Kingston DDR 512MB PC-400 (KVR400X64C3A/512) CL3

Też ja kupłem. W przyszłości dokupię drugą i bedzie dual jak ulał

> Dysk twardy: Samsung SpinPoint 80 GB SP0812N (7200, 8MB cache)

Bardzo dobry dysk
> --

W zasadzie twój zestaw jest bardzo podbny do mojego. Wyjatek grafa, na
której musiałem trochę pryoszczędzić i zasilacz (tu z kolei nie
oszczędziałem - Chieftec 420W jest boski!!)

Pozdr