Wysylka sprzetu do serwisu za granice

Autor: hamberg <hamberg.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 14:40:05 MET

Witam

Mam bardzo pilna sprawe i prosze o pomoc. Jak wczesniej juz pisalem - mam
straszne problemy z moim laptopem HP Pavilion ze4357ea. W polsce nie chca
slyszec aby mi to przyjac do serwisu (goraco odradzam ta firme)i wyslac
dalej. Pozostaje mi tylko samemu wyslac sprzet za granice.
Stad moje pytanie - czy jest ktos kto wysylal sprzet za granice (najlepiej
HP, ale nie koniecznie) i moze mi podac jakis adres do dobrego serwisu HP
albo chociaz opisze strone techniczna calej operacji.

Bardzo prosze o pomoc.