LG 1730B LCD

Autor: pomidoor <pomidoor_at_poczta.fm>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 13:25:17 MET

Witam szanownych grupowiczow.
Mam taki problem z monitorkiem jak w temacie.
Chodzi o to ze we wszystkich specyfikacjach ( na stronie producenta i
gdzie inndziej ) podawane jest ze monitor powinien osiagnac odswierzanie
75Hz przy rozdziałce 1280x1024. Ja za cholere nie moge tego ustawic.
Przy rozdzielczosci 1024x786 jest ok ustawiam 75Hz i osd w LCD pokazuje
tyle samo jak tylko wejde na wyzej to zaraz leci na 60Hz i ani deko
wiecej :( (mimo ze sterownik pokazuje 75 i np Everest takze pokazuje np.
pulpit 1280x1024-75Hz) Prosze o pomoc.
Monitor jest nowy podlaczony przez DVI, grafika GeCubeR9550XT, strowniki
Omega 4.12 (2.5.97a)