Re: fujitsu amilo v7010 - trwalosc, etc.

Autor: OliP <alexander_pWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 13:02:51 MET

jarek napisał:
> Czy ktos moze sie wypowiedziec na temat trwalosci lakieru/farby na laptopie
> Fujitsu Amilo v7010? Podobno w niektorych modelach serii Amilo schodzi farba,
> w innych nie. Jak jest w przypadu v7010?

Widzę, że odzewu jakoegokolwiek brak, więc dorzucę swoje trzy grosze

Jako że niedalej jak wczoraj dokonałem zakupu V2020, przy okazji dowiedziałem
się (od sprzedawców w KARENie), że faktycznie tak jest w tych modelach.
Podobno lepiej jest kupować modele w ciemniejszych kolorach, czyli czarnym a
nie tym szaro-srebrnym, ze względu na fakt, iż ten ostatni kolor to skutek
malowania. Zatem przy uzytkowaniu czarnego nie powinien wyłazić żaden inny
kolor przynajmniej...

To są jedynie opinie zasłyszane, nie wynikające z doświadczenia w użytkowaniu
niestety, może dopiero za jakiś czas (patrz wątek Zakup laptopa <=6k).

Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem

OliP

PS. Chyba nikt z grupowiczów nie używa takich...