--- program do autamtycznego poprawiania fotek ---

Autor: Konrad Rokicki <rockykon_at_wp.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 12:28:08 MET

mogli bysice mi polecić jakiś prog który by mi autiomatycznie poprawiał
jakość zdięc do druku ( cyfrowa lampa błyskowa, rozjasnianie, dobieranie
kontrastu.. ) mam prog który ma taka funkce, ( był na stronce HP ze
sterownikami) ale poprawianie większej ilości zdiec jest kłopotliwe, no
mysle ze sa ptrogramy które potrafią to lepiej ...

bede bardzo wdzieczny za opinnie..