Udostepnianie netu

Autor: PiotrekN <p_nizio_at_wp.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 12:07:31 MET

Mam XP Pro SP2, brat na laptopie XP HE SP2,wczoraj dzielismy net przez kompa
kolegi,dzis zabral dysk,wiec przelozylem jego karte sieciowa do mojego i na
niej jest net,a na mojej, zaisnatlowanej wczesniej karcie udostepnilem net
bratu na laptopa,no i nie dziala, w ten sposób, ze polaczenie sieciowe jest
miedzy kompami, wyswietla w ustawieniach w laptopie ikonke Brama
Internetowa, ale mój brat nie ma netu,podczas gdy u mnie jest, wpisalem w
polaczeniu sieciowym z laptopem adresy DNS z których korzysta glowne
polaczenie,ale to tez nic nie dalo, na laptopie jest wlaczone automatyczne
przydzielanie adresu,wczesniej wpisywalem recznie, ale tez nie dzialalo.
Jakies sugestie?? Z góry dzieki