Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał w wiadomości
news:tvovrlotqf4w.dlg@irish.pl...
>
>> A co chodzi? Czy po kupieniu dysku nie mozna go zamontowac samemu?
>
> Zmontować możesz, ale OS a nawet bios na tym laptopie może być innego
> zdania. Dokładniej zorientujesz się pytając producenta :))
I na tym polega problem - konsument jest skazany na serwis HP i jego
bandyckie ceny.
W dodatku infolinia wyjatkowo nie prokliencka - powiedzialem, ze kupie i
dostarcze im ten dysk (nr kat 336990-001 - 230$ - prawdopodobnie badziewne
Hitachi) i niech go tylko wloza i skonfiguruja. Odpowiedz - "wtedy nie
bedzie 3-miesiecznej gwarancji, a w ogole to jak panu sie nie podoba, niech
Pan nie naprawia w serwisie." (!)
To cale HP smierdzi mi gleboka komuna.
Przy okazji, jakie polecacie alternatywy? Jakie laptopy i kombajny
(drukarka+skaner+fax) nie psuja sie po roku, a w dodatku serwis jest
"normalny"?
SMM
Received on Fri Feb 25 11:55:21 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 25 Feb 2005 - 12:52:03 MET