Re: Projekt obudowy z plexi :D

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 11:13:54 MET

Zobaczcie co napisał Virus_7 w manuskrypcie
news:cvlmpj$qbf$1@inews.gazeta.pl !
> Ja proponuje pierw odwiedzić kolegę i sprawdzić jak nazywa się to
> plexi. Wydaje mi się, że są różne twardości.

Sugerowałbym lexan - dużo twardszy. poszukaj stronek o moddingu,
czasami kolesie opisują krok po kroku jak buda powstała.

Ja polecałbym http://www.moded-kompz.net/ - po polsku i sporo
informacji ;-)

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**