Re: Problem z wydajnoscia SCSI

Autor: tom <o.oo_at_oo.o>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 11:10:22 MET

Mariusz Kruk napisał(a):

> No to dziwna sprawa. Ja bym radził jeszcze popróbować z pojedynczymi
> dyskami. Odpiąć resztę i sprawdzić pojedynczy dysk - jak u niego z
> transferami. A generalnie... może maila do producenta? :-)

I tu mam właśnie problem: na jednym dysku chodzi system, na drugim
baza oraclowa. Kopie puszczam na partycje dysku pierwszego
(podzielonego na SYSTEM i RESZTA).

Chyba kupie jakikolwiek inny kontroler na allegro np.
Adaptec AHA-2940UW PCI i zobacze co sie będzie działo.
Chyba systemu sobie nie rozwalę przez taką podmianę?

Pozdr.
(gościnnie z innego komputera)