Re: Port USB z przodu i z tyłu

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 09:33:49 MET

Karol wrote:
> Cześć
> Mam w sieci kilkanaście komputerów które mają porty USB z tyłu i z
> przodu. I co dziwne już trzecia osoba mi zgłasza, że ich PenDrive z
> przodu nie działa (XP wyświetla, że urządzenie podłączone do USB jest
> uszkodzone) A jak podłączą do portów z tyłu to jest OK.
> Co to może być - uszkodzenie fizyczne, czy coś trzeba zrobić o czym nie
> wiem?

Sprawdzić poprawność połączeń. Te z tyłu są na sztywno na płycie, do
tych z przodu ktoś musiał podłączyć kabel do płyty. I ten ktoś mógł się
delikatnie pomylić, np. zamienić linie danych, masy lub zasilania. Np. w
USB nie jest wszystko jedno, czy zasilanie do gniazda "1" idzie z linii
zasilania gniazda "1" czy z "2".