Re: PC - notebook

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 08:38:35 MET

Użytkownik "Marek Niedoba" <sp9bqj@ka.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cvmfpo$h0t$1@news.onet.pl...
> Cześć !
> Można przez USB ale o ile wiem trzeba mieć do tego specjalny interfejs,
> można przez karty sieciowe - trzeba by kupić do jednego i drugiego- to
> stosuję
> Można też dokupić do laptopa kartę WLAN -) skoro taką masz w domowym
PCcie -
> może się przydać w innych sytuacjach ( wydatek ok. 150-350zł)
> pozdrawiam Marek
>
> NIekoniecznie bo bedziesz musiał za kazdym razem mieniac konfiguracjie
numer IF- który najprawdopodobniej masz przydzieloną, przez
operatroa, dlatego ja osobiście bym wybrał dwa rozwiazania- W
zależności jakie masz duże te pliki do przesyłania, 0- 300MB
kupiłbym kable usb- kórym łączysz ona komp[utery w prosty sposób,
Jeżeli wieksze pliki -300-800MB a masz w obu komputerach USB 2.0
wtedy też USB,
Najszybszym rozwiazaniem przy wiekszych plikach, zainwestowałbym w
kasrte siecową LAN do PC - za 20 zł- i do laptopa- o ile nie masz,
wtedy masz 100MB
Osobiscie wybrałbym rozwiązanie ostatnie- ale jest najtrudniejsze w
konfiguracji ze wszstkich trzech