cholerna kieszeń

Autor: mac <windsurf_at_op.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 07:53:05 MET

Chciałem przeinstalowac win xp, sformatowałem dysk puszczam instalke i co
widze przy pierwszym starcie.....niebieski komunikat o błędzie:( Bosh czego
ja nie probowałem, poczawszy od wymiany taśm skończywszy na podlączaniu
innego zaislacza. Co sie okazało, ze system zaczyna chodzić po wyjęciu dysku
z kieszeni, krew mnie zalała. Kieszen sprawna bo pod slava chodzi a jako
master ni cholery. Dla mnie to czarna magia a zalezy mi zeby chodził w
kieszeni bo mam dwa dyski z systemami. Miał ktoś cos takiego??

pzdr
mac