Re: PC-IRDA

Autor: PreFiX <pfilipiuk_at_ssn.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 07:13:32 MET

Hey,

Wybieranie trybu half czy full nie powoduje zadnej zmiany, zmiana predkosci
takze nie, sprawdzalem to na innej plycie i w trakcie pracy sygnalizowane
jest to dioda kontrolna - u mnie na plycie ta dioda nawet nie blysnie na
chwileczke. Na pewno jest to zwiazane z ustawieniami w biosie, tylko ze tam
jest tyle opcji ze mona sie pogubic :(