Re: Skaner Mustek Bear Paw 1200TA

Autor: Robert G <zof[no_spam>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 07:26:04 MET

Witam,
Slajdy czy negatywy, to w tym przypadku jedno :( bo nie dziala tak czy owak.
Podswietlenie jest wylaczone, a okienku konfiguracji skanowania, nie mam
przelacznika slajdy zeby to wlaczyc. Moze byc tak ze jest zalone i powinno
sie swieciec caly czas, wiec jesli ktos ma taki skaner to prosze o info.
Robert G