szukam trojana/keyloggera

Autor: Pazur <Pazur_at_u.dont.have.valid.email.address>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 22:58:00 MET

Czesc grupie.

Poszukuje programu szpiegowskiego dla windows98 ktory:
- jest niewidoczny w systemie na 1 rzut oka (taki trojan)
- posiada opcje keyloggera
- potrafi wyslac emailem lub w inny sposob dowolny plik z tego komputera
- posiada mozliwosc zdalnej deinstalacji
najwazniejsze
- udostepnia mozliwosc zdalnego wydawania polecen jesli komputer na ktorym
jest zainstalowany znajduje sie za firewallem/NAT -czyli ten trojan musi jako
pierwszy nawiazac polaczenie a nie tylko nasluchiwac na jakims porcie.

czy zna ktos cos takiego ?
Goglem znalazlem wiele tego typu programow ale bez "najwazniejszego".

powod ?
Mam mocne podejrzenia ze moja dziewczyna sprytnie mnie wykorzystuje.
Potrzebuje niezbitych dowodow aby z czystym sumieniem podjac decyzje.
Chce ten program po prostu moc zdalnie deinstalowac gdy nie bedzie mi
juz potrzebny a byc moze nie bede mial fizycznego dostepu do tego komputera.