Re: czy norton ghost 7.0 obsluguje dysk SATA ???

Autor: Wojweg <wojweg0_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 22:25:13 MET

A mój stary ghost2003 (nieduzy pliczek uruchamiany spod dosa)
 obsługuje SATA :-) I co Ty na to? ;-)
 To nie wina ghosta, wszysko zależy od ustawień BIOSu i jego obsługi dysków
SATA. U mnie np można ustawić tryb RAID lub IDE dla dysków SATA, gdzie przy
2 nie potrzebuję nawet dyskietki ze sterami przy instalacji jakiejkolwiek
WinZgrozy a w DOSie 0 problemów. Tam też szukaj rozwiązania problemu.