nagle wylaczenie komputera

Autor: Rafal Qbiak <rafal_kubiak-nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 22:27:40 MET

Hello
mam dziwny problem z komputerem. co jakis czas bez zadnej przyczyny
komputer sie wylacza. tak poprostu. jest to o tyle dziwne, ze niedawno
wymienilem obudowe na chiefteca i temperatura spadala w obudowie.
Ale swoje mam tez za uszami i wylaczylem wiatrak w karcie graficznej
radeon 9100 => po pierwszym wylaczeniu sie komputera wlaczylem z
powrotem wiatrak. niemniej jednak wczesniej tak dla testow troche
pogrywalem w wolsteina 3d => fakt troche sie zatrzymywalo, ale komp
chodzil.
naprawde nie wiem od czego zaczac sprawdzanie co jest nie tak.
macie jakies pomysly co moze byc przyczyna tego, ze komp wie wylacza?
dzieki
Ralf
sprzet chieftec Mx, asus a7v, athlon 1,7; system fedora 3 (2.6.10)