Re: Zakup laptopa <=6k

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 21:41:16 MET

W dniu Thu, 24 Feb 2005 19:07:00 +0000 (UTC), osoba określana zwykle jako
KaNo pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Powaznie odpowiadam - ze slownika jezyka polskiego - slowo pochodzace z
>laciny i oznaczajace dokladnie postepujacy

No cóż. Tyle zrozumiałem, ale pierwszy raz spotkałem się z taką
terminologią. Zazwyczaj widywałem właśnie "różnicowy" i "przyrostowy"
(odp. z ang. "differential" i "incremental").

>W drugim nie pisze o roznicowym, poniewaz R&R takiego nie wykonuje (nie jest
>to wersja pro). Moze nie wyrazilem sie zbyt jasno ale nie napisalem tez, ze z
>kazdego dnia.

Wyraziłeś się bardzo niejasno. Jeżeli backup robiony jest przyrostowo (a
tak wynika z Twojego wcześniejszego opisu), do odzyskania stanu z
pewnego punktu w czasie potrzebny jest ostatni przed tym punktem pełny
backup oraz _wszystkie_... A już wiem. Ty pisałeś o odzyskiwaniu z
punktu widzenia użytkowego, ja - z punktu widzenia mechanizmu działania.
:-)

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Hi.  We're  the  Blues  Brothers. We're on a
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. mission from Borg.