Re: Problem z wydajnoscia SCSI

Autor: < tomek > <nie_at_chce.spamu>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 20:08:55 MET

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

> Ha! Jeszcze głupie pytanie - co kopiujesz. W sensie - jeden duży
> plik? Zresztą akurat na ntfsie się nie znam, ale może masz jakieś
> wąskie gardło, powiedzmy, w obsłudze filesystemu albo co.

Katalog zawierający 4 pliki po 50MB, parę plików po
kilkaset megabajtów. W sumie katalog ma koło 2GB.
Dyski na NTFSie.
Męczące to jest, bo często muszę kopie z tego robić.
Próbowałem to pakować także do zip-a - proc wskazuje
1% zajętości i wyraźnie coś nie tak jest albo z dyskami,
albo kontrolerem. Nie mam jak podmienić na inny aby sprawdzić.
Terminacja wydaje się w porządku, jeden terminator jest
chyba na karcie kontrolera, drugi na końcu taśmy SCSI.
(taśma z terminatoren oryginalna dostarczana z kontrolerem)
Dysków jakotakich chyba nie trzeba terminować?
Błędów w logicznej numeracji też nie ma - kontroler
ładnie wykrywa dyski przy starcie.

--
 Pozdr.