Re: GF FX 5200 128 MB

Autor: .::. <aqqu_at_qwerty.com>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 19:48:43 MET

Użytkownik "slavs" <slavs.nospammm@aster.pl> napisał w wiadomości
news:cvl1g4$97f$1@mamut1.aster.pl...

> Mam podobny sprzet do Twojego i u mnie Doom3 nie chce chodzic:/
> slavs

No bez jaj - zanim włożyłem do PC-ta tego FX5200 128MB,miałem tam GF MX2 z
32MB ramu i Doom3 w podst.ustawieniach jak najbardziej zasuwał. Aż sie
dziwiłem - bo niby w wym.min. jest że karta ma być 64MB.
Jak sami widzicie coś z tymi kartami jest nie tak.
Osobiscie wydaje mi sie że wiele zależy od driverów.
Na moim MX2 w Doom3 da sie grac - obraz jest płynny,ale jesli wyłazi wiecej
stworów to obraz potrafi się zaciąć na ułamek sek.
Wydaje mi sie to normalne zwarzywszy ile karta ma latek.
Ale ten FX5200 uniemożliwia mi grę nawet z min ustawieniami - obraz szarpie
uporczywie i nie da rady się praktycznie poruszać.
Totalna klapa.

--
.:<Kasjopejczyk>:.
Athlon 2200, 512 MB Kingston, Asus A7N8X-X (NForce2-400),nagrywara dvd