Laptop za 1,6K zl

Autor: PiT <przedpel_at_WYTNIJpoczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 17:46:15 MET

Ostatnio zachcialo mi sie lepszego laptopa. Spieniezylem mojego starego
Compaqa i chce cos zakupic. Budzet ok 1600zl, ewentualnie 100zl moge
jeszcze dolozyc. Myslalem o Compaqu M700 - procek P3 ok 800mhz, do tego
jakies 128-256MB ramu. Czy Szanowni Grupowicze moga mi cos polecic?
Chcialbym raczej sprawdzony sprzet bo jak wiadomo w tej cenie nikt mi
dluzszej gwarancji niz 1-3 miesiace nie udzieli (a i to w najlepszym
wypadku tylko). Zastosowanie: przede wszystkim studia - programy typu
Autocad, Matlab, srodowiska programistyczne czy jakies inne dosyc
wymagajace musza chodzic. Fajnie by bylo rowniez jakby tv out mial w
miare dobry. Czy jest jakas roznica w wydajnosci pomiedzy P3 Mobile a
zwyklym P3?

--
pozdrawiam
PiT