Re: przycina sie system ROZWIAZANIE

Autor: mbe <psych_at_NOSPAMmaster.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 17:21:18 MET

Użytkownik "mbe" <psych@NOSPAMmaster.pl> napisał w wiadomości
news:cvj228$ek8$1@ns.master.pl...
> ludzie pomozcie, bo czuje sie jak zielony uzytkownik kompa ;\
>
> problem polega na tym ze wszystko sie tnie kiedy system jest obciazony.
> dla przykladu: odtwarza sie muza i wlaczam cos co mieli po dysku. Muza
> odrazu przycina sie (wyglada to jak 4-7 przyciec na sekunde)
> pierwszy raz widze taki obiaw. Do tej pory wszystko smigało, a przed
> wystapieniem problemu nic nie grzebałem.
>
> System windows XP , 3 dyski ATA, procek p4 1.7 @ 2.3 , 1gb ramu kingstone
> w dualu.
> i co z tym zrobic? zwariuje zaraz, ktos ma jakis pomysl na rozwiazanie
> [...]

ROZWIAZANIE
ok, dzieki wszystkim za pomoc. Szczegolnie za naprowadzenie na prolem z DMA
okazalo sie ze dysk poszedl w trybie PIO, z tad te przycinanie systemu.
Ale nie szło go przestawic ani w biosie ani w zadnych opcjach.
Pomoglo usunięcie kanału IDE (w trym przypadku pomocniczego, na ktorym doysk
sie znajdował), ponowne wykrycie przez winde, restart i wszystko smiga jak
dawniej.
W sumie pierwszy raz sie z tym spotkalem, ale na drugi jzu bede wiedzial
gdzie szukac.
Juz sie balem ze to proc bo jest 'lekko' podkrecony i zaczalem sie obawiac o
jego sprawnosc

--
Pawel M.
                  [metalbeast]