Re: Hdd nie bootuje

Autor: wik <wik_at_dokuro.org>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 13:54:31 MET

> Na starym hdd pojawily sie badsektory i dlatego kupil nowy

ech, dosc malo informacji podajesz...
czyli rozumiem ze sprawa wyglada w tym momencie tak:
na starym dysku byl xp, ladnie chodzil, ale ze pojawily sie bady
wymienil dysk i na nowym xp ma problemy z instalacja. na nowy dysk mozna
zainstalowac xp na innym komputerze.
a jak sie zachowuje inny dysk podczas instalacji systemu na tej plycie?

ja bym zrobil tak, przygotowal recznie dysk do instalacji, czyli boot z
dyskietki, fdisk, format... moze wtedy cos konkretnego wyjdzie

jesli nie masz dyskietek startowych, to znajdziesz je tu:
http://www.answersthatwork.com/Downright_pages/downrights_bootdisks.htm

a tu masz maxblasta, fajna rzecz, mimo ze zrobiona przez maxtora dla
maxtora chodza tez dyski innych producentow [rowniez z partycjami ntfs]:
http://dobreprogramy.com/index.php?dz=2&t=59&id=733&t=59

pozdr.