ThinkPad nie bootuje

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 13:28:53 MET

Witam

Jest sobie notebook ibm thinkpad. Został wyłączony podczas zamykania
systemu ponieważ ktoś się spieszył bardzo. No i teraz jest problem. Nie
chce siębootować w żadnym trybie - zawsze w pewnym momencie jest błekitny
ekran z jakimiś napisami i restart. Próbowałem uruchomić instalator w
trybie rapair ale po uruchomieniu nie widzi plików na dysku C.
Może trzeba załadaować jakiś driver IDE przy uruchamianiu z płytki bo jak
ładuje się z dysku to np w trybie awaryjnym widać że ładuje jakieś pliki
więc dostęp do partycji C ma.
W necie nie znalazłem jakiśspecjalnych driverów do IDE dla tego notebooka.

Macie jakiśpomysł jakim narzędziem to ugryźć? I jeszcze jedna istotna
uwaga: notebook nie posiada floppa.

--
pozdrawiam
P.