Re: Athlon 64 2800 czy moze Sempron 3100

Autor: Ratanpuri <pj77_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 13:16:41 MET

Vulcan napisał(a):

> zł]

> Zasilacz to juz wogole porazka, ja bym sie bal cos takiego wlozyc do kompa
> (szkoda by mi kasy na tego kompa bylo, zeby go spalic przez taki zasilacz)
> RAM-u malo jak na wypas
> dysk maly (no ewentualnie standardowy, ale zeby wypas)
> 9550 tez raczej miniumu jesli ktos chce dobrej karty do pracy biurowej i
> zeby od czasu do czasu w cos zagrac
>
> Ogolnie mowiac, zestaw przyzwoity, do wypasionego mu daleko, no chyba ze
> miales na mysli tylko procesor, ale jedna rada, zmien tan zasilacz, bo
> [...]

ok, dziekuje.
po sprzecie jak sam powiedziales widac ze zalezy mi na szybkim ale nie
koniecznie super do grania, tak tez jest. tylko kupie radeona chyba
firmy gigacube... ten zasilacz to zmienie...
i myslisz ze ten Ram dodatkowy duzo zmieni kiedy naraz robie w corelu,
slucham winampa i pisze w wordzie i ejszcze mam kilka stron
przegladartek wlaczonych i emule lub torrenta, nie daj boze
pamieciozernego azeurusa??

_a i jeszcze bardzo wazne rzecz czy to berdzie ciche???_
co zrobic zeby bylo ciche...mam noworodka :) i dwupokojowe mieszkanie i
czasem trudno sie wypoczywa przy wlaczonym kompie.
dziekuje