Znikl CD-ROM

Autor: Darrek <pl17(no.spam)_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 12:50:49 MET

Witam serdecznie grupę.
Ludziska... od kilku dni kolezanka mi marudzi, ze znikł jej cd-rom w XPProf
i tak sie do niej wybieralem i wybieralem...
Dzis kupilem nową drukarke, wkladam plytke inst. i... u mnie tez nie widac
CD :(

W managerze urzadzen jest blad
"System Windows nie może załadować sterownika urządzenia dla tego sprzętu.
Sterownik może być uszkodzony lub nieobecny. (Kod 39)
"

Usuniecie go i ponowna instalacja - nie pomaga, to samo.
O ile u niej to sie bym nie zdziwil, co u siebie :
Mam notebooka Toshiba z oryginalnym XP+ sp2 + wszystkie poprawki + wiecznie
uaktualniony program antywirusowy AVG.

Dodam jeszcze, ze mam tez u siebie na 2 partycji Linuxa i tam chodzi cedek -
miodzio.

Zważywszy na to, że padlo w 2 kompach w przeciagu 2 dni to zwracam sie do
Was z pytaniem - czy cos takiego u Was mialo miejsce, ewentualnie jak to
naprawic bez reinstalacji XP ?
Nigdzie nie moglem znaleźć sterowników do swojego CD
(toshiba cd-dvd r2102 czy coś podobnego)

Pozdrawiam i proszę o porady.