Re: kontroler SCSI na PCI 32bit

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 12:41:55 MET

["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
W dniu Thu, 24 Feb 2005 12:18:32 +0100, osoba określana zwykle jako
Tan_k pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Jedynym w tej chwili dostepnym kontrolerem jest Adaptec SCSI 29160. W
>dokumentacji wystepuje taka wznianka odnoszaca sie do typu zlacza :
>64-bit PCI (32-bit compatible).
>Nie wiem jak to rozumiec. Czy bez problemu moge go zainstalowac w
>wzyklym slocie PCI?

To znaczy, że jak wsadzisz kontroler do slotu 64-bitowego, będzie
działał. Jak wsadzisz do 32-bitowego, też będzie działał (tyle, że
zapewne z mniejszą wydajnością).

>Jak dokupie do niego dyski U320 (na odpowiednie zlacze) to nie bedzie
>problemu z podpieciem ich do kontrolera U160?

Raczej owszem, powinno działać. IIRC (niech mnie ktoś poprawi, jeśli się
mylę), jest tak, że starsze (standardowo) dyski pójdą Ci na nowszym
kontrolerze tyle, że spowolnią Ci całą magistralę, a nowsze dyski pójdą
Ci na starszym kontrolerze tyle, że nie w pełni swoich możliwości.

PS: Zrobiłeś cross-posta bez FUTa. Poprawiłem.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Przez  ciernie  do gwiazd - w oczach.(Wojtek
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' Moszko)