Re: Re: Bootowanie z dysku USB

Autor: Filip Ozimek <filip_at_mielonka.polbox.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 12:29:02 MET

Stanisław Kępiński wrote:
> chociaż czasami jest opcja pt. "boot other devices" - w większości
> przypadków pozwala to bootować właśnie z pendrive'ów, kart sieciowych,
> podłączanych zip'ów itp. dotyczy to oczywiście płyt z natywną obsługą
> usb, nie dodatkowych kontrolerów.

        Jesteś tego absolutnie pewien? I co oznacza 'z natywną obsługą'? To że
ma kontroler USB na płycie? Coś mi się zdaję, że w/w opcja dotyczy kart
sieciowych i host adapterów SCSI z _własnym_ romem, umieszczanym w pod
odpowiednim adresem. Natomiast jeśli nie ma explicite możliwości
ustawienia USB-ZIP, USB-HDD itp. to raczej się nie da. Jeśli twierdzisz
inaczej, to czy mógłbyś podać typ/model płyty głownej która nie ma
możliwości wybrania urządzenia USB w BIOSie, ale po wybraniu 'boot other
devices' możliwia startowanie z USB na płycie.

--
Filip.
do gniazdka sieciowego. <<